16.6.2011

I forgot

Hyvä minä! Kirjoitin tekstin viime viikon perjantaina, 10.6., ja tallensin sen näppärästi luonnoksiin. Tsekkasin tänään blogin ja ihmettelin vähän että mitäs mitäs... No, ehkä opin tästä enkä tulevaisuudessa jätä blogitekstejä muhimaan luonnoksiin viikon ajaksi!

Huomenta!

Kello tosin on jo 3.30pm,  mutta aamulta tää silti vielä tuntuu. En oo nimittäin saanut itseäni hereille tänään lainkaan, ja nytkin voisin vaan painua pehkuihin takaisin. Ollaan nimittäin taas meidän vakkarikahvilassa WellCossa myöhäisellä aamiaisella. Nyt Jordan opiskelee, minä kirjoitan. Ja juodaan Chaita ja juoruillaan staffin kanssa.

Tosi hyvää tekee kyllä tämmöinen löhöaamu. Siellä joku varmaan naureskelee, että mä mitään lepoa tarvi kun pelkkää juhlaa ollut viimeiset yli 9kk. Hahah, nyt alkaa kyllä jo väsyttää ja etenkin kun on kylmä! Ja töissä on ollut suht menoa! Joten tarvii lepoa, oi lepo on ihanaa.

Me muutettiin meidän store keskiviikkona uuteen locationiin, samassa ostoskeskuksessa silti siis. Mä olin ainoo kellä oli avaimet, joten menin sinne jo 7.30am jälkeen avaamaan ovet venäläisille kantomiehille ja pomolle Paulinelle. Olin siellä jukurttini kanssa joku reilu puoli tuntia pakkaamassa itsekseni, kun Pauline tuli ja sanoi että kantomiehet onkin kiinalaisia, eikä puhu englantia. Ne siis tuli aika ronskisti myöhässä, joten minä, Pauline ja toinen pomo Liz touhuttiin siellä ensimmäinen tunti. Sit tuli ihana Erikakin ja juotiin yhdessä aamukahvit ja käskytettiin kiinalaisia :D No ei ei. Juotiin kahvit ja kerrottiin mitä tulee tehdä laaaajoilla käsiliikkeillä. Seuraavat muutama tunti menikin ostoskärryjen kansa rullaillessa bootseja alhaalta yläkertaan... Tää vaihe oli ihan mukavaa vielä. Sit kun oltiin saatu kaikki tavarat uuteen tilaan, joka näytti omaan silmään lähinnä rumalta, liian korkealta, liian harmaalta ja kolkolta, eikä oo takahuonetta, meinas vähän olkapäät lyyhistyä hetkeksi... Alapa siinä tekemään viehättävää ja kotoisaa Ugg-storetta! Mutta mehän tehtiin. Iltakuuteen mennessä oltiin saatu melkeinpä kaikki valmiiks ja päästiin lähtemään kotiin. Tää päivä oli ollut mun kämppiksen Flavian eka työpäivä, joten me mentiin kotiin yhtä matkaa ja puoliunessa löhöttiin bussimatka.

Mä olisin voinut mennä suorilta käsin vaan koisimaan, mutta kämppikset oli suunnitelleet keilausiltaa, joten en kehdannut sit lähteä omaan huoneeseen. Ei kukaan saanut kuitenkaan lähdettyä keilaamaan, vaan päätettiin pitää Spanish night at the house! Yay! Mun ei onneksi odotettu osallistuvan kokkaukseen, joten ehdin huoneeseen skypettämään Siirin ja Matskun kanssa, vielä isompi yay! Saatiin pian Essikin langoille ja voi kun oli ihana kuulla noiden tyttöjen äänet langan päässä. Ihana ihana :)

Jossain vaiheessa alkoi palohälytin soida, eli se on aika varma merkki siitä että ruoka valmistuu, ja pian tulikin Marco koputtelemaan ovelle että "Sangria's ready! Come out now!", ja ah menin olkkariin missä oli spanish omeletet ja kaikkia muita nimeämättömiä herkkuja pöytä täynnä. Ja niin mielettömän hyvää sangriaa! Ilta oli suht rento, olis tehnyt mieli jäädä sinne koko illaks mut olin luvannut nähdä Haydenin ja muut kumppanit joten piti laittaa vähän siistimmät vaatteet päälle ja valmistautua iltaan. Mun lähtö venyi johonkin 11 asti, joten sovin näkeväni muut Sidebarissa mutta kuinkas kävikään - unohdin ID:n kotiin! Idiootti minä! Eipä ollut sitten toivoakaan päästä sisälle, vaikka ovimies olikin että "Nah it's not about you being underage, I sure do remember you here but I just can't sorry". Ei se mua erityisemmin haitannut, halusin vaan nähdä Haydenin ja niidenhän piti olla siellä ihan pian. Mut sit kesti ja kesti, ja oikeesti - oli NIIN KYLMÄ! Joku 5C ja meinas vähän itku päästä 15denierin sukkahousuissa väristessä - mitä ihmeen peliä tuo tuommoine kylmyys on! Otin siis noin kolmen minuutin taksin kotiin ja tulin peiton alle vapisemaan kylmyydestä. Olin kuulemma unissanikin höpötellyt miten KYLMÄ on. Hahah.

Torstaiaamuna oli aikaa, joten kokattiin Jordanin kanssa scrambled eggseja toastilla. Jordan ihana oli ostanut myös jotain tosi freshiä tuoremehua, oli ihan huippulähtö siis työpäivälle! Kun pääsin töihin 12, siellä oli ihan järjetön häslinki päällä. Myytiin seuraavan puolen tunnin aikana sama, mitä joskus menee päivän aikana. Ei se ollut yhtä kreisiä koko päivän ajan, vaan ehdittiin järjestellä "takahuonetta" ja muutakin vähän parempaan järjestykseen. Jossain vaiheessa tuli Liz, näki meidän myyntitulokset ja mitä listoja tehtiin nyt, lähti hetkeks ja palas pian ison karkkipussin kanssa. Jeeee! Erika ei tykännyt noista karkeista, joten mulla oli ihan järjetön itsehillintä itseni kanssa - etenkin vikoilla tunneilla kun olin yksin kaupassa ja näin vaan karkit kaapissa...

Eilenillalla oli tarkoitus nähdä Haydenia ja mennä leffaan Jordanin kanssa, mutta kun pääsin kotiin niin nukahdin vaan. Jordan yritti herätellä, mut meitsi sen kun vaan mikrouneili. Kymmenen aikoihin sain itseni ylös ja lähdettiin viiniravintolaan, mutta se oli jo kiinni joten mentiinkin pizzalle :D Ja käytiin tietenkin katsastamassa 7-elevenin One! Dollar! Only! Day! ja ostettiin kaikkee turhaa ja halpaa. Oli siis ihana löysäilyilta Dorritojen ja leffan kanssa. Olin kyllä edelleenkin ihan kuollut ja jäässä jostain syystä, joten nukahdin 12 meikit silmissä ja vetelin niissä tän aamun 11 asti.

Tänään sitten on perjantai. Jos ihan totta puhutaan, niin toivoisin, että voisin vaan nukkua koko illan. Ja juoda vaikka kuumaa kaakaota. Mutta meidän kämpän brittitytöt pitää läksiäiset tänään, eli hauskaa tulee riittämään sen verran että ehkä mäkin poistun huoneestani illaksi :D Ja sovin just, että nään Haydenin ja Sunnyn ennen sitä. Ai niin, sain pikkukameran toimimaan! Jee! Siinä oli vaan joku vammanen asetus päällä muistikortissa, eli ehkä saan pian otettua kuvia tänne blogiinkin. En uskalla kantaa isoo kameraa mukana iltaisin jne.

Okei nyt meen unille ennen iltaa. Heihei!

Sanelma
xx

Ei kommentteja: